Μεθοδολογία της Ταυτόχρονης Διερμηνείας


Διδάσκων/ουσα: Παππά Μαρίνα
Κωδικός Μαθήματος: YK-5003
Κωδικός Gram-Web: ΓΠ2100
Κατηγορία Μαθήματος: Ειδίκευσης
Τύπος Μαθήματος: Υποχρεωτικό
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Εξάμηνο: Ε΄
ECTS: 2
Σύνολο Ωρών: 2
Erasmus: Μη Διαθέσιμο
gr  pdf.png  Μεθοδολογία της Ταυτόχρονης Διερμηνείας
Mέγεθος: 209.03 KB :: Τύπος: Αρχείο PDF

Σύντομη Περιγραφή:

Εντατικό πρακτικό σεμινάριο το οποίο εστιάζει στην θεωρία και την πρακτική της ταυτόχρονης διερμηνείας, με έμφαση σε ζητήματα τεκμηρίωσης, προετοιμασίας συνεδρίου.

Αντικειμενικοί Στόχοι - Επιδιωκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:

Μετά το πέρας του μαθήματος οι φοιτητές/τριες
• θα μπορούν να ανταπεξέλθουν αποτελεσματικά σε συνέδρια ανεξαρτήτως θεματολογίας
και πλαισίου διεξαγωγής.
• Θα εξοικειωθούν με τεχνικές και μεθοδολογία τεκμηρίωσης
• Θα έχουν μελετήσει τις σύγχρονες τάσεις στην έρευνα και πράξη στον τομέα της
διερμηνείας και ειδικότερα της ταυτόχρονης διερμηνείας.
• Θα μπορούν να απορροφηθούν από την αγορά εργασίας όντας πλήρως καταρτισμένοι στη
διερμηνεία συνδρίων

Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη:
  • Gile D. ,Basic Concepts and Models for Interpreter and Translator Training. John Benjamins, 1995.
  • Hansen- Schirra S., Czulo Ol.Hofman Sascha. Empirical modelling of translation and
    interpreting.Berlin: Language Science Press, 2017.
  • Lederer M., Seleskovitch D. Pédagogie raisonnée de l' interpretation.Didier, 2002.
  • Pym A., Shlesinger M., Jettmarova Z. Sociocultural Aspects of Translating and Interpreting. John
    Benjamins, 2006.
  • Setton R., Dawrant A. Conference Interpreting: a trainer's guide. Amsterdam, Philadelphia: John
    Benjamins translation library, 2016.
Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι:

Διδασκαλία στην τάξη αλλά και εξοικείωση με την χρήση νέων τεχνολογιών.

Χρηση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας:

Χρήση τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας κατά τη διδασκαλία, την προετοιμασία εργασιών και την αξιολόγηση.

Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης:

Στις εξετάσεις εξαμήνου οι φοιτητές καλούνται να καταθέσουν γραπτή εργασία μέσω της οποίας υπάρχει καταγραφή των δράσεων και ερευνητικών βημάτων για την προετοιμασία σε συμμετοχή σε διεθνές συνέδριο. Η εργασία έχει τη μορφή έκθεσης.


Επιστροφή
35-years
<< <
Δεκέμβριος 2024
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Σήμερα, Τετάρτη 25-12-2024
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για αιτήσεις στο πλαίσιο της πράξης Απόκτηση Ακαδηµαϊκής Διδακτικής Εµπειρίας κατά το εαρινό εξάμηνο 2024-25 στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο [ΕΚΠ30]
Έναρξη: 23-12-2024 |Λήξη: 14-01-2025
[Σε Εξέλιξη]
Συνημμένα αρχεία
Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας