Δείγματα προφορικού λόγου ‒ Αγγλικά
Διδάσκων/ουσα: Αλεξάκη Σωτηρία-Λητώ
Κωδικός Μαθήματος: EN-3000
Κωδικός Gram-Web: ΕΡ0103-1
Κατηγορία Μαθήματος: Ειδικού Υποβάθρου - Κορμού
Τύπος Μαθήματος: Υποχρεωτικό
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Αγγλικά / Ελληνικά
Εξάμηνο: Γ΄
ECTS: 2
Σύνολο Ωρών: 1
Erasmus: Διαθέσιμο (στα Αγγλικά)
Στο μάθημα, γίνεται επεξεργασία της δομής του προφορικού λόγου, της στρατηγικής
που ακολουθείται από τον ομιλητή και της γλώσσας που χρησιμοποιείται σε προφορικά
κείμενα προερχόμενα από την τηλεόραση και το διαδίκτυο (π.χ. ομιλίες πολιτικών,
ταινίες, σειρές κλπ). Επίσης, εξετάζονται οι διαφορές της λεκτικής και μη λεκτικής
επικοινωνίας.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση των σπουδών στο μάθημα ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
- identify and critically discuss specific linguistic elements/structures in natural oral texts
- apply key linguistic concepts to the analysis and production of oral texts
- develop a clear grasp of oral discourse structures, functions and forms
- employ all the above to communicate more strategically and effectively across a wide spectrum of registers
- develop and increase student initiative and confidence to deliver presentations and overall participation in class discussions
- Εισαγωγή στον προφορικό Λόγο
- Δεξιότητες προφορικής επικοινωνίας
- Χαρακτηριστικά του προφορικού Λόγου Ι
- Χαρακτηριστικά του προφορικού Λόγου ΙΙ
- Είδη προφορικού λόγου και τα χαρακτηριστικά τους
- Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία
- Τεχνικές Ανάλυσης προφορικού λόγου
- Grice’s Maxims – πραγματολογία και προφορική επικοινωνία
- Speech Act Theory
- Πρακτική: προφορικές παρουσιάσεις φοιτητών
- Πρακτική: προφορικές παρουσιάσεις φοιτητών
- Πρακτική: προφορικές παρουσιάσεις φοιτητών
- Πρακτική: προφορικές παρουσιάσεις φοιτητών
- Πρακτική: προφορικές παρουσιάσεις φοιτητών
Bradbury, A. Successful Presentation Skills. London: Cogan Page, 2006.
Brown, G. Speakers, Listeners, and Communication: Explorations in Discourse Analysis. 1995.
Brown, G, and Yule, G., Discourse Analysis. Cambridge University Press, 1993.
Blakemore, Diane. Understanding Utterances. Blackwell, 1992.
Burns, A. and Coffin, C. (eds.) Analysing English in a Global Context. London: Routledge, 2001.
Coulthard, M. An Introduction to Discourse Analysis. (2nd edn.). Harlow: Longman, 1985.
Coulthard, M. (ed.) Advances in Spoken Discourse Analysis. London: Routledge, 1992.
Jaworski, A. and Coupland, N. (eds.) The Discourse Reader. London: Routledge, 1999.
McCarthy, M. Discourse Analysis for Language Teachers. Cambridge: Cambridge University Press, 1991.
Rocci, Andrea, and Louis de Saussure. Verbal Communication. De Gruyter Mouton, 2016.
Speer, S., and E. Stokoe. Conversation and Gender. [Electronic Resource]. Cambridge University Press, 2011.
Tannen, Deborah, et al. The Handbook of Discourse Analysis. Wiley Blackwell, 2015.
Το μάθημα γίνεται μέσω διαδραστικής διάλεξης, με σύντομες ασκήσεις μέσα στο μάθημα που δίνουν δυνατότητες εμπλοκής και συζήτησης. Παρέχονται επίσης ευκαιρίες για ομαδό-συνεργατική εργασία κατά την εκπόνηση της τελικής εργασίας.
Χρήση διαφανειών PPT για την παράδοση / Χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας/ Χρήση PPT από τους φοιτητές/τριες
Ομαδική προφορική εργασία και γραπτή περίληψη εργασίας
Επιστροφή
Προπτυχιακό
Γραμματεία
Κτίριο «Γαληνός» (1ος όροφος)
49132 Κέρκυρα
26610 87202
dflti@ionio.gr
Εξυπηρέτηση κοινού-φοιτητών:
Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή: 11:00-13:00
Τρίτη, Πέμπτη: 11:00-13:00 (Erasmus+)