Eφαρμοσμένες μέθοδοι τεκμηρίωσης σε ζητήματα πολιτικής, οικονομίας και πολιτισμού της σύγχρονης Αλβανίας


Διδάσκων/ουσα: Μπομπολής Πέτρος
Κωδικός Μαθήματος: SM-0503
Κωδικός Gram-Web: ΓΠ0860
Τύπος Μαθήματος: Σεμινάριο
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Εξάμηνο: Οποιοδήποτε Χειμερινό
Σύνολο Ωρών: 2
Erasmus: Μη Διαθέσιμο
Σύντομη Περιγραφή:

Το σεμινάριο αποσκοπεί στη μάθηση μεθόδων τεκμηρίωσης:

  αναζήτησης, ανάλυσης και σύνθεσης δεδομένων και πληροφοριών

, με τη χρήση και των απαραίτητων νέων τεχνολογιών.

Αντικειμενικοί Στόχοι - Επιδιωκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα έχουν επιτευχθεί οι παρακάτω στόχοι:

 

-Εξοικείωση των φοιτητών με την έννοια της τεκμηρίωσης

-Εξοικείωση με την αναζήτηση πληροφοριών

-Εξοικείωση με  την  ανάλυση και σύνθεση δεδομένων

-Εξοικείωση  με τη χρήση νέων τεχνολογιών

-Απόκτηση εμπειρίας στη δημιουργία μικρών θεματικών κέντρων τεκμηρίωσης που θα αφορούν σε σύγχρονα ζητήματα της Αλβανιας

Περιεχόμενο (Syllabus):

1η εβδομάδα: Θεωρητικά περί της επιστήμης της τεκμηρίωσης

 

2η εβδομάδα: Θεωρητικά περί της επιστήμης της τεκμηρίωσης

 

3η εβδομάδα: Θεωρητικά περί της επιστήμης της τεκμηρίωσης

 

4η εβδομάδα: Θεωρητικά περί της επιστήμης της τεκμηρίωσης

 

5η εβδομάδα: Διαχωρισμός σε ομάδες και επιλογή θεμάτων αναζήτησης

 

7η εβδομάδα: Επίσκεψη στη βιβλιοθήκη του Ι.Π

 

       8η εβδομάδα: Επίσκεψη στο εργαστήριο Η/Υ

 

9η εβδομάδα: Αναζήτηση δεδομένων

 

10η εβδομάδα: Αναζήτηση δεδομένων

 

11η εβδομάδα: Αναζήτηση δεδομένων

 

12η εβδομάδα: Συγκέντρωση υλικού

 

13η εβδομάδα: Αρχειοθέτηση πληροφοριών και δεδομένων ανά θεματικές.

 

Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη:

-M.Buckland,Θεωρίαεγγράφων,                   https://escholarship.org/uc/item/64d1v86q,2018

-Μια εισαγωγή της επιστήμης: Επιστημονική σκέψη και επιστημονική μέθοδος, Steven D. Schafersman.

-Ανάλυση και σύνθεση: Περί της επιστημονικής μεθόδου βάσει μιας μελέτης του Bernhard Riemann.

-Jevons, William Stanley, The Principles of Science, (Reprinted by Dover, 1958).

 

-Miranda Vickers,Οι Αλβανοί, Εκδόσεις ΟΔΥΣΣΕΑΣ ,Αθήνα 1997

-Fischer ,B.J, King Zog and the struggle for stability in Albania, New York 1984

-Κόντης Βασίλειος, Ελλάδα και Αλβανία 1908-1914,ΙΜΧΑ,Θεσσαλονίκη 1976

-Pipa Arshi ,The politics of language in socialist Albania, New York 1989

-Pollo St. and  Puto Arb. ,The history of Albania, London 1981

-Skendi Stavro, The Albanian national awakening, Princeton  ,NJ, 1967

 

 

 

 

 

 

 



 

 

Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι:

Πρόσωπο με πρόσωπο/ To μάθημα έχει την  μορφή διάλεξης-εργαστηρίου.

Βασίζεται σε μεγάλο μέρος στο διάλογο με τους φοιτητές τους και στην

αναζήτηση δεδομένων και πληροφοριών. Εργαστηριακές ασκήσεις παρουσιάζουν

πρακτικές πτυχές των ζητημάτων που καλύπτονται και περιγράφονται στην θεωρία

Χρηση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας:

Χρήση Τ.Π.Ε. στην εργαστηριακή διδασκαλία.

Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης:

Εργαστηριακή εργασία


Επιστροφή
35-years
<< <
Νοέμβριος 2024
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας