Επικαιρότητα και Δεξιότητες Προφορικής Επικοινωνίας ‒ Αγγλικά


Διδάσκων/ουσα: Κεραμίδας Σωτήριος
Κωδικός Μαθήματος: EN-5000
Κωδικός Gram-Web: ΑΝ0105
Κατηγορία Μαθήματος: Ειδικού Υποβάθρου - Κορμού
Τύπος Μαθήματος: Υποχρεωτικό
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Αγγλικά / Ελληνικά
Εξάμηνο: Ε΄
ECTS: 2
Σύνολο Ωρών: 2
Erasmus: Διαθέσιμο (στα Αγγλικά)

Σύντομη Περιγραφή:

Σκοπός του μαθήματος είναι να ενισχύσει τις δεξιότητες προφορικής επικοινωνίας των φοιτητών της κατεύθυνσης διερμηνείας. Ο σκοπός αυτός επιτυγχάνεται κυρίως μέσα από συζητήσεις, παρουσιάσεις φοιτητών, αυτοσχέδια ομιλία και debates. Εξετάζονται θέματα από την πολιτική, την οικονομία, την επίκαιρη ειδησιογραφία, την κοινωνικά κλπ.

Αντικειμενικοί Στόχοι - Επιδιωκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:

Οι στόχοι του μαθήματος είναι οι φοιτητές/φοιτήτριες να:

  • εξοικειωθούν με διαφορετικές πτυχές του αγγλικού προφορικού λόγου
  • βελτιώσουν τις εν γένει δεξιότητες προφορικής επικοινωνίας
Περιεχόμενο (Syllabus):

1η εβδομάδα: Βασικές αρχές προφορικής επικοινωνίας

2η εβδομάδα: Αρχές και τεχνικές συγκροτημένης αυτοσχέδιας ομιλίας

3η εβδομάδα: Άσκηση αυτοσχέδιας ομιλίας

4η εβδομάδα: Άσκηση αυτοσχέδιας ομιλίας

5η εβδομάδα: Άσκηση αυτοσχέδιας ομιλίας

6η εβδομάδα: Άσκηση αυτοσχέδιας ομιλίας

7η εβδομάδα: Άσκηση αυτοσχέδιας ομιλίας

8η εβδομάδα: Αρχές και τεχνικές debate

9η εβδομάδα: Άσκηση debate

10η εβδομάδα: Άσκηση debate

11η εβδομάδα: Άσκηση debate

12η εβδομάδα: Άσκηση debate

13η εβδομάδα: Ανασκόπηση της διδακτέας ύλης και ανατροφοδότηση των προφορικών εργασιών

Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη:
  • Cameron, D. (2001). Working with spoken discourse. London & New York: Sage Publications.
  • Flowerdew, J. (2013) Discourse in English Language Education. New York: Routledge.
  • Miller, J. & Weinert, R. (1998). Spontaneous spoken language. Syntax and discourse. Oxford: Clarendon Press.
  • Υπάρχουν επιπρόσθετες σημειώσεις και άρθρα στην ηλεκτρονική τάξη (open e-class) του μαθήματος.
Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι:

Το μάθημα προσφέρεται με τη μορφή διαδραστικών διαλέξεων. Περιλαμβάνει την ενασχόληση των φοιτητών/τριών με δραστηριότητες και συζητήσεις μέσα στην τάξη ως μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Δίνονται ευκαιρίες αναστοχασμού μέσα από ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες. Προβλέπεται, επίσης, η περιστασιακή παρακολούθηση διαλέξεων από προσκεκλημένους/ες επιστήμονες (και επισκεπτών καθηγητών/τριών μέσω Erasmus+) πάνω στις θεματικές ενότητες της προβλεπόμενης ύλης.

Χρηση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας:

Διαφάνειες, βιντεοδιαλέξεις, διαδραστικές ασκήσεις, χρήση polls, slido quizeς κλπ.

Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης:

α) Αυτοσχέδιες ομιλίες (50% του συνολικού βαθμού)

β) Απόδοση επίκαιρων θεμάτων από τα Αγγλικά στα Ελληνικά κι αντίστροφα (50% του συνολικού βαθμού)


Επιστροφή
35-years
<< <
Νοέμβριος 2024
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας