Ατομική εργασία

Σκοπός του μαθήματος είναι να ενισχύσει τις δεξιότητες προφορικής επικοινωνίας των φοιτητών της κατεύθυνσης διερμηνείας. Ο σκοπός αυτός επιτυγχάνεται κυρίως μέσα από συζητήσεις, παρουσιάσεις φοιτητών, αυτοσχέδια ομιλία και debates. Εξετάζονται θέματα από την πολιτική, οικονομία, επίκαιρη ειδησιογραφία, κοινωνικά κλπ.

Στο πλαίσιο των μαθημάτων που γνωρίζουν στους φοιτητές του τμήματος την ιστορία, τον πολιτισμό, τη λογοτεχνία και την σημερινή κοινωνική, οικονομική και πολιτική κατάσταση των χωρών των οποίων η γλώσσα χρησιμοποιείται ως γλώσσα εργασίας (Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Τουρκία), το παρόν μάθημα φέρνει σε επαφή τους φοιτητές με την Ισπανία.

Παρουσιάζονται μέθοδοι τεκμηρίωσης που εφαρμόζονται στην προσπάθεια δημιουργίας και οργάνωσης μικρών θεματικών κέντρων τεκμηρίωσης για σύγχρονα ζητήματα της Αλβανίας.

Το μάθημα αυτό προσφέρεται στα αγγλικά και απευθύνεται αποκλειστικά σε φοιτητές Erasmus. Παρουσιάζει δείγματα της νεοελληνικής λογοτεχνίας από μετάφραση και κύριους εκπροσώπους και λογοτεχνικά ρεύματα.

Εξαμηνιαίο σεμινάριο το οποίο συνίσταται στην ερμηνευτική προσπέλαση κειμένων από τις πηγές της φιλοσοφικής γραμματείας. Έχει κατεξοχήν διαλεκτικό χαρακτήρα.

La littérature française contemporaine.

Παρουσίαση των βασικών λογοτεχνικών τάσεων, σχολών και ρευμάτων της σύγχρονης γαλλικής λογοτεχνίας, με σχολιασμό ενός αριθμού αντιπροσωπευτικών κειμένων, από τον 20ό και έως και τον 21ο αιώνα. Συγκριτική μελέτη των μεταφράσεων των παραπάνω πρωτότυπων κειμένων.

Αξιολόγηση: Προφορικές παρουσιάσεις 60%, αξιολόγηση θεμάτων και δομής μαθήματος 20%. Τελική εργασία 20%. Δεν ακολουθείται η γνωστή διαδικασία των εξετάσεων.

Εντατικό πρακτικό σεμινάριο το οποίο εστιάζει στην θεωρία και την πρακτική της ταυτόχρονης διερμηνείας, καλύπτοντας 40 ώρες μαθημάτων και επιπλέον 40-50 ώρες ομαδικής εξάσκησης, μελέτης και προετοιμασίας.

Εντατικό πρακτικό σεμινάριο το οποίο εστιάζει στην θεωρία και την πρακτική της διαδοχικής διερμηνείας, καλύπτοντας 40 ώρες μαθημάτων και επιπλέον 40-50 ώρες ομαδικής εξάσκησης, μελέτης και προετοιμασίας. Εφόσον οι φοιτητές έχουν ήδη αποκτήσει εξοικείωση με τη διαδικασία λήψης σημειώσεων από το προηγούμενο εξάμηνο, κάθε μάθημα αποκτά συγκεκριμένο αντικείμενο έρευνας μεγαλύτερης δυσκολίας και εξειδίκευσης, το οποίο λειτουργεί ως θέμα συνεδρίου και οι διδασκόμενοι προετοιμάζονται συγκεκριμένα για αυτό εκ των προτέρων, όπως σε πραγματικές συνθήκες εργασίας.

Σελίδες