Αγγλική Γλώσσα και Γλωσσική Ανάλυση


Διδάσκων/ουσα: Καρράς Ιωάννης
Κωδικός Μαθήματος: EN-1100
Κωδικός Gram-Web: ΞΓ0101-0
Κατηγορία Μαθήματος: Ειδικού Υποβάθρου - Κορμού
Τύπος Μαθήματος: Υποχρεωτικό
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Αγγλικά / Ελληνικά
Εξάμηνο: Α΄
ECTS: 3
Σύνολο Ωρών: 2
Erasmus: Διαθέσιμο (στα Αγγλικά)
gr  pdf.png  Αγγλική Γλώσσα και Γλωσσική Ανάλυση
Mέγεθος: 208.88 KB :: Τύπος: Αρχείο PDF

Σύντομη Περιγραφή:

Το μάθημα είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να βοηθήσει τους φοιτητές/τριες να βελτιώσουν την κατανόηση και την παραγωγή της αγγλικής γλώσσας και να την κατανοήσουν βαθύτερα. Το μάθημα επικεντρώνεται σε περιοχές όπως την ιστορία, τη γραμματική, τη μορφολογία, τη σύνταξη και τη φωνητική/φωνολογία της αγγλικής γλώσσας. Το μάθημα επίσης επικεντρώνεται σε βασικές αρχές ακαδημαϊκής γραφής και αρχές, δεξιότητες και τεχνικές των προφορικών παρουσιάσεων.

Αντικειμενικοί Στόχοι - Επιδιωκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:

Οι στόχοι του μαθήματος είναι:

  • η εμβάθυνση στη μελέτη της αγγλικής γλώσσας
  • η εξοικείωση των φοιτητών/τριών με τη δομή και τα γλωσσικά χαρακτηριστικά του ακαδημαϊκού γραπτού και προφορικού λόγου
  • η βελτίωση των γλωσσικών δεξιοτήτων τόσο του προφορικού όσο και του γραπτού λόγου
Περιεχόμενο (Syllabus):

1η εβδομάδα: Εισαγωγή στο μάθημα. Εισαγωγή στην ιστορία της Αγγλικής γλώσσας

2η εβδομάδα: Επιλεγμένα θέματα γλωσσικής επίγνωσης και κατάρτισης (π.χ. ιδιωματισμοί, ιδιωματικές εκφράσεις, παροιμίες, λέξεις που προακλούν σύγχυση)

3η εβδομάδα: Επιλεγμένα θέματα μορφολογίας και στο συντακτικού της αγγλικής γλώσσας

4η εβδομάδα: Επιλεγμένα θέματα μορφολογίας και στο συντακτικού της αγγλικής γλώσσας

5η εβδομάδα: Επιλεγμένα θέματα μορφολογίας και στο συντακτικού της αγγλικής γλώσσας

6η εβδομάδα: Εισαγωγή στη φωνολογία-φωνητική της αγγλικής γλώσσας

7η εβδομάδα: Επισκόπηση κυρίων μορφοφωνητικών και φωνητικών διαφορών μεταξύ των «Βρετανικών» και «Αμερικανικών» Αγγλικών

8η εβδομάδα: Αρχές και δεξιότητες-τεχνικές προφορικών παρουσιάσεων

9η εβδομάδα: Αρχές συγγραφής ακαδημαϊκού δοκιμίου (μέρος 1)

10η εβδομάδα: Αρχές συγγραφής ακαδημαϊκού δοκιμίου (μέρος 2)

11η εβδομάδα: Παρουσίαση συνθετικών προφορικών εργασιών φοιτητών/τριών (μέρος 1)

12η εβδομάδα: Παρουσίαση συνθετικών προφορικών εργασιών φοιτητών/τριών (μέρος 2)

13η εβδομάδα: Ανασκόπηση της διδακτέας ύλης και ανατροφοδότηση των προφορικών εργασιών

Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη:
  • McCormack, J and Slaght, J (2012)  for Academic Study: Extended Writing & Research Skills - Course Book
  • Hogg, R and Denison, D. (eds), (2006) A History of the English Language. Cambridge: CUP.
  • Crystal, D. (2012). English as a Global Language. Cambridge: CUP.
  • Swan, M. (2005). Practical English Usage. Oxford: OUP.
  • Trimmer, J.F. (1998). Writing with a purpose. Boston: Houghton Mifflin Co., 12th ed.
  • Υπάρχουν επιπρόσθετες σημειώσεις και άρθρα στην ηλεκτρονική τάξη (open e-class) του μαθήματος.
Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι:

Το μάθημα προσφέρεται με τη μορφή διαδραστικών διαλέξεων. Περιλαμβάνει την ενασχόληση των φοιτητών/τριών με δραστηριότητες και συζητήσεις μέσα στην τάξη ως μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Δίνονται ευκαιρίες αναστοχασμού μέσα από ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες. Προβλέπεται, επίσης, η περιστασιακή παρακολούθηση διαλέξεων από προσκεκλημένους/ες επιστήμονες (και επισκεπτών καθηγητών/τριών μέσω Erasmus+) πάνω στις θεματικές ενότητες της προβλεπόμενης ύλης.

Χρηση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας:

Διαφάνειες, βιντεοδιαλέξεις, διαδραστικές ασκήσεις, χρήση polls, slido quizeς κλπ. 

Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης:

Δύο υποχρεωτικές εργασίες:

α) Συγγραφή ατομικής ερευνητικής εργασίας (50% του συνολικού βαθμού)

β) Ομαδική προφορική εργασία (50% του συνολικού βαθμού)


Επιστροφή
35-years
<< <
Δεκέμβριος 2024
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας