Δείτε τα νέα του Τμήματος Ξένων Γλωσσών, Μετάφρασης και Διερμηνείας (ΤΞΓΜΔ) για τις σπουδές, τις εκδηλώσεις, τις προκηρύξεις και τον κορωνοϊό (COVID-19).
Υπηρεσία Τηλε-συμβουλευτικής |
Παροχή Σύντομης Τηλεφωνικής Συμβουλευτικής και Στήριξης και Συμβουλευτικής Στήριξης μέσω Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου (e-mail) για τους φοιτητές του Ιονίου Πανεπιστημίου
Αγαπητή φοιτήτρια/ Αγαπητέ φοιτητή
Ορισμένες φορές, η απόφαση της αίτησης για Συμβουλευτική και Στήριξη ενδέχεται να φαντάζει ως δύσκολη υπόθεση ενώ ένα διερευνητικό τηλεφώνημα ή κάποιο ηλεκτρονικό μήνυμα μπορεί να ακούγεται περισσότερο άμεσο και προσφιλές.
Δεν είναι άλλωστε απίθανο να έχεις νιώσει την ανάγκη να εκφράσεις τον προβληματισμό σου, να ακουστείς και να λάβεις την ενθάρρυνση και την ανατροφοδότηση που χρειάζεσαι, με έναν εύκολο τρόπο, από τον χώρο στον οποίο βρίσκεσαι και με την ασφάλεια του επαγγελματισμού που σου προσφέρει μια ειδική Μονάδα, πλαισιωμένη από τους κατάλληλους ανθρώπους.
Η Υπηρεσία Τηλε-συμβουλευτικής και Στήριξης της Μονάδας Κοινωνικής Μέριμνας Φοιτητών Ιονίου Πανεπιστημίου Ssuni, αποσκοπεί στο να λειτουργήσει ως μια ικανοποιητική λύση και αρχική σύντομη καθοδήγηση των φοιτητών/τριών που επιθυμούν να εκφράσουν αυτό που τους απασχολεί, διευκολύνοντας την επικοινωνία τους με τους Υπευθύνους Συμβουλευτικής και Στήριξης.
Εάν λοιπόν
Θες να μάθεις για την Υπηρεσία Συμβουλευτικής και Στήριξης
και πως μπορεί να σε βοηθήσει
Θες να εκφράσεις το ζήτημα που σε προβληματίζει σε ένα ασφαλές περιβάλλον
Χρειάζεσαι καθοδήγηση και βοήθεια σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζεις
Έχεις την ανάγκη να ακουστείς και να ακούσεις,
Μπορείς επικοινωνήσεις μαζί μας στέλνοντας μήνυμα στο Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο της υπηρεσίας (studentscounseling@ionio.gr) ή εναλλακτικά μπορείς να καλείς την Τηλεφωνική Γραμμή Συμβουλευτικής και Στήριξης (26610 87231) η οποία λειτουργεί κάθε Δευτέρα 10:00 - 13:00.
Είναι σημαντικό να διευκρινιστεί ότι η επιλογή της Τηλε-συμβουλευτικής ΔΕΝ μπορεί να αντικαταστήσει τις δια ζώσης συνεδρίες Συμβουλευτικής και Στήριξης και δεν ενδείκνυται σε όλες τις κατηγορίες αιτημάτων.
Αποτελεί όμως μια ικανοποιητική λύση μιας πρώτης βασικής απάντησης σε ερωτήματα που σας απασχολούν, μπορεί να λειτουργήσει ως αρχική καθοδήγηση και βεβαίως διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ συμβούλου και φοιτητή.
Με την ανταλλαγή email μέσω της Τηλε-συμβουλευτικής διαδικασίας, δεν παρέχεται ολοκληρωμένη παρέμβαση υποστήριξης του φοιτητή, ούτε απαντώνται ζητήματα έκτακτης ανάγκης.
Ο φοιτητής όμως έχει την δυνατότητα αφού εκφράσει γραπτώς τον προβληματισμό του, να λάβει ορισμένες αρχικές οδηγίες, μέσα από τις οποίες θα αποβεί περισσότερο ενήμερος για όποιες επιλογές του.
Όσον αφορά την Τηλεφωνική Γραμμή Συμβουλευτικής και στήριξης της Τηλε-συμβουλευτικής Υπηρεσίας στον παρακάτω σύνδεσμο απαντώνται κάποια βασικά ερωτήματα:
συχνές ερωτήσεις τηλεσυμβουλευτικής
Το έργο συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση».
Επιστροφή
Ενημέρωση
Γραμματεία
Κτίριο «Γαληνός» (1ος όροφος)
49132 Κέρκυρα
26610 87202
dflti@ionio.gr
Εξυπηρέτηση κοινού-φοιτητών:
Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή: 11:00-13:00
Τρίτη, Πέμπτη: 11:00-13:00 (Erasmus+)