Ακολουθεί η δομή και οι περιγραφές των μαθημάτων:
Ακολουθεί η δομή και οι περιγραφές των μαθημάτων:
Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
1. Αντιμετωπίζουν τη διαπολιτισμική επικοινωνία με βάση τα σύγχρονα μοντέλα και θεωρίες και να διακρίνουν μεταξύ πολιτισμικών, θεσμικών, οργανωτικών και επικοινωνιακών πτυχών ενός προβλήματος που εμπίπτει στο πεδίο της διαπολιτισμικής επικοινωνίας.
2. Εντοπίζουν και εκτιμούν τον ρόλο του πλαισίου και της ισχύος στη μελέτη της διαπολιτισμικής επικοινωνίας.
3. Αναγνωρίζουν την πολυπλοκότητα της επικοινωνίας σε μια διαπολιτισμική ανταλλαγή επικοινωνίας.
4. Διατυπώνουν ένα ερευνητικό ερώτημα στον τομέα της διαπολιτισμικής επικοινωνίας σε (διεθνείς) οργανισμούς και να το συνδέουν με έρευνες και μελέτες.
5. Επιδεικνύουν ικανότητα επικοινωνίας με άτομα που διαθέτουν διαφορετική κοσμοθεωρία, σύστημα αξιών και επικοινωνιακό ύφος.
6. Αναλογίζονται τη δική τους διαδικασία μάθησης και αναπτύσσουν τις διαπολιτισμικές τους ικανότητες.
7. Κατανοούν από κριτική σκοπιά τη σημασία της μεσολάβησης των συγκρούσεων σχετικά με τη διαχείριση και το νόημα της κληρονομιάς.
1. Επισκόπηση Μαθήματος, Ορισμοί Πολιτισμού
2. Διαπολιτισμική Επικοινωνία
3. Πολιτισμικές Διαστάσεις
4. Λεκτική και Μη Λεκτική Επικοινωνία σε Πολυπολιτισμικά Περιβάλλοντα
5. Εμπόδια στη Διαπολιτισμική Επικοινωνία
6. Διαπολιτισμική Επικοινωνιακή Ικανότητα
7. Διαπολιτισμικές Συγκρούσεις
8. Κριτικές προσεγγίσεις σε Μελέτες Περιπτώσεων Πολιτιστικής Κληρονομιάς που περιλαμβάνουν Διαχείριση Συγκρούσεων
9. Διαπολιτισμική Ηθική
10. Αποτελεσματική Διαπολιτισμική Επικοινωνία σε μια Παγκόσμια Κοινωνία
11. Περίληψη και Παρουσίαση
12. Ομαδική Παρουσίαση
Απαιτούμενη βιβλιογραφία:
1. Benton, M., & te Brake, W. H. (2013). Heritage, Museums, and Galleries: An Introductory Reader. Routledge.
2. Champion, E. (2015). Archaeology and Digital Communication: Towards Strategies of Public Engagement. Archetype Publications.
3. Dobreva, M., et al. (2017). Digital Heritage: Progress in Cultural Heritage - Documentation, Preservation, and Protection. Springer.
Επιπλέον βιβλιογραφία:
1. Giaccardi, E. (Ed.). (2012). Heritage and Social Media: Understanding Heritage in a Participatory Culture. Routledge.
2. Eccles, K., & Coutu, A. (2019). Digital Periphery: The Digital Heritage of Northern England. Arc Humanities Press.
Περιοδικά:
1. Digital Scholarship in the Humanities
2. Digital Humanities Quarterly
3. Journal of Cultural Heritage Management and Sustainable Development
4. International Journal of Heritage Studies
5. Journal of Documentation
6. Journal of Cultural Heritage
7. Digital Applications in Archaeology and Cultural Heritage
8. Journal on Computing and Cultural Heritage (JOCCH)
Σημειώσεις και διαφάνειες σε ηλεκτρονική μορφή μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας
Συζητήσεις μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας
Διαδικτυακοί σύνδεσμοι
Η συνολική ακαδημαϊκή επίδοση των φοιτητών βασίζεται στην αξιολόγηση γραπτής εργασίας, σε διαμορφωτική αξιολόγηση και στην επίδοσή τους στις τελικές εξετάσεις. Η επιτυχία στην ενδιάμεση εργασία δεν αποτελεί προϋπόθεση για τη συμμετοχή τους στις τελικές εξετάσεις. Ο τελικός βαθμός που απονέμεται σε κάθε φοιτητή είναι το άθροισμα των βαθμών που έχει λάβει στην εργασία και στις τελικές εξετάσεις. Τόσο οι εργασίες όσο και οι τελικές εξετάσεις αξιολογούνται στην κλίμακα 0 (πλήρης αποτυχία) έως 100 (απόλυτη επιτυχία). Για να περάσει με επιτυχία το μάθημα, ο φοιτητής πρέπει να εξεταστεί επιτυχώς στις τελικές εξετάσεις. Με λίγα λόγια: