Ακολουθεί η δομή και οι περιγραφές των μαθημάτων:
Ακολουθεί η δομή και οι περιγραφές των μαθημάτων:
Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
1. Επιδεικνύουν σφαιρική κατανόηση της διαδικασίας συγγραφής της διατριβής, συμπεριλαμβανομένων της επιλογής θεμάτων, των μεθόδων έρευνας, της ανάλυσης δεδομένων και των στρατηγικών συγγραφής.
2. Διατυπώνουν σαφή ερευνητικά ερωτήματα και στόχους που ευθυγραμμίζονται με ένα επιλεγμένο ερευνητικό θέμα και καταδεικνύουν τη σημασία της έρευνάς τους.
3. Εφαρμόζουν κατάλληλες μεθόδους έρευνας και τεχνικές συλλογής δεδομένων για τη διεξαγωγή ανεξάρτητης έρευνας και την αποτελεσματική ανάλυση των ευρημάτων.
4. Αναπτύσσουν δομημένα επιχειρήματα, διαθέτουν ακαδημαϊκές δεξιότητες συγγραφής και παρουσιάζουν τα ερευνητικά ευρήματα με συνοχή στη διατριβή τους.
5. Χρησιμοποιούν τεχνικές αναθεώρησης και οριστικοποίησης για να δημιουργήσουν μια προσεγμένη και καλά δομημένη διατριβή προς υποβολή.
1. Εισαγωγή στη συγγραφή διατριβής
2. Επιλογή θεμάτων και ερευνητικά ερωτήματα
3. Κατανόηση της δομής μιας διατριβής
4. Καθορισμός στόχων και δημιουργία χρονοδιαγράμματος
5. Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
6. Σύνθεση βιβλιογραφίας και εντοπισμός κενών
7. Επισκόπηση μεθόδων έρευνας
8. Σχεδιασμός έρευνας και ανάπτυξη προτάσεων
9. Μέθοδοι συλλογής δεδομένων
10. Τεχνικές ανάλυσης δεδομένων
11. Στρατηγικές γραφής και ανάπτυξης επιχειρημάτων
12. Τεχνικές αναθεώρησης και οριστικοποίησης
Απαιτούμενη βιβλιογραφία:
1. Swales, J. M., & Feak, C. B. (2012). Academic Writing for Graduate Students: Essential Tasks and Skills. University of Michigan Press.
2. Creswell, J. W. (2014). Educational Research: Planning, Conducting, and Evaluating
Quantitative and Qualitative Research. Sage Publications.
3. Booth, W. C., Colomb, G. G., & Williams, J. M. (2008). The Craft of Research. University of Chicago Press.
4. Murray, R. (2009). Writing for Academic Journals. McGraw-Hill Education.
5. Hart, C. (1998). Doing a Literature Review: Releasing the Social Science Research Imagination. SAGE Publications.
Επιπλέον βιβλιογραφία:
1. Silverman, D. (2016). Qualitative Research. SAGE Publications.
2. Neuman, W. L. (2013). Social Research Methods: Qualitative and Quantitative Approaches. Pearson Education.
3. Miles, M. B., Huberman, A. M., & Saldana, J. (2013). Qualitative Data Analysis. SAGE Publications.
4. Bryman, A. (2016). Social Research Methods. Oxford University Press.
5. Tashakkori, A., & Teddlie, C. (Eds.). (2003). Handbook of Mixed Methods in Social and Behavioral Research. SAGE Publications.
Περιοδικά:
1. Journal of Research Practice
2. Journal of Academic Writing
3. International Journal of Doctoral Studies
4. The Qualitative Report
5. Journal of Mixed Methods Research
Σημειώσεις και διαφάνειες σε ηλεκτρονική μορφή μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας
Συζητήσεις μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας
Διαδικτυακοί σύνδεσμοι
Η συνολική ακαδημαϊκή επίδοση των φοιτητών βασίζεται στην αξιολόγηση γραπτής εργασίας, σε διαμορφωτική αξιολόγηση και στην επίδοσή τους στις τελικές εξετάσεις. Η επιτυχία στην ενδιάμεση εργασία δεν αποτελεί προϋπόθεση για τη συμμετοχή τους στις τελικές εξετάσεις. Ο τελικός βαθμός που απονέμεται σε κάθε φοιτητή είναι το άθροισμα των βαθμών που έχει λάβει στην εργασία και στις τελικές εξετάσεις. Τόσο οι εργασίες όσο και οι τελικές εξετάσεις αξιολογούνται στην κλίμακα 0 (πλήρης αποτυχία) έως 100 (απόλυτη επιτυχία). Για να περάσει με επιτυχία το μάθημα, ο φοιτητής πρέπει να εξεταστεί επιτυχώς στις τελικές εξετάσεις. Με λίγα λόγια: