gr  pdf.png  Περιγράμματα Μαθημάτων
Mέγεθος: 3.3 MB :: Τύπος: Αρχείο PDF

Ακολουθεί η δομή και οι περιγραφές των μαθημάτων:

Ενημέρωση: 16-01-2025

Πολιτιστική Διπλωματία


Διδάσκοντες: Θα ανακοινωθεί
Κωδικός: SCH205
Τύπος: Επιλογής
Επίπεδο: Μεταπτυχιακό
Γλώσσα: Αγγλικά
Τρόπος Παράδοσης: Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Εξάμηνο: Β΄
ECTS: 7
Ώρες Διδασκαλίας: 2
Αντικειμενικοί Στόχοι - Επιδιωκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:

Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
1. Γνωρίζουν τον ορισμό της πολιτιστικής διπλωματίας
2. Γνωρίζουν τον ρόλο των διεθνών οργανισμών στην πολιτιστική διπλωματία
3. Αναγνωρίζουν διάφορες κατηγορίες δημόσιας διπλωματίας
4. Να κατανούν πρακτικά τη λειτουργία των διεθνών οργανισμών και άλλων διαθέσιμων μηχανισμών και διαδικασιών στον κόσμο της διπλωματίας
5. Αξιολογούν κριτικά την αποτελεσματικότητα των εργαλείων που χρησιμοποιούνται στην πολιτιστική διπλωματία

Περιεχόμενο (Syllabus):

1. Φορείς της πολιτιστικής διπλωματίας και διάφορα ενδιαφερόμενα μέρη που ασχολούνται με την πολιτιστική διπλωματία
2. Στρατηγικές και πρωτοβουλίες πολιτιστικής διπλωματίας από κράτη και διεθνείς οργανισμούς
3. Διεθνείς οργανισμοί, συμπεριλαμβανομένων της UNESCO, της ΕΕ και του Συμβουλίου της Ευρώπης
4. Διπλωματία των μουσείων
5. Διπλωματία της πολιτιστικής κληρονομιάς
6. Περιφερειακές συνέργειες και αντιμετώπιση διάφορων απειλών για τον πολιτισμό και την πολιτιστική κληρονομιά
7. Ανθρώπινα δικαιώματα
8. Διπλωματία του αθλητισμού
9. Διπλωματία για την κλιματική αλλαγή
10. Θρησκευτική διπλωματία

Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη:

Απαιτούμενη βιβλιογραφία:

O. Bennett. 2019. Cultural Diplomacy and International Cultural Relations, London: Routledge.
K. Chainoglou, A. Wiesand, Y. Donders, and A. Sledzinska (eds.), Culture and Human Rights:
The Wroclaw Commentaries, (De Gruyter, Berlin/Boston, 2016).
K. Chainoglou & Z. Aliozi, 2023. Human Rights: A Comparative Approach, Kallipos+, Open Academic Editions.
Additional Reading:
Chechi, Alessandro, 2014. The Settlement of International Cultural Heritage Disputes, Oxford: Oxford University Press
Stamatoudi, Irini, 2011. Cultural property law and the restitution of cultural property: a commentary to international conventions and European Union law, Cheltenham: Edward Elgar.
J. Zarandona E. Cunliffe, M. Sladin, 2023. The Routledge Handbook of Heritage Destruction, Routledge.

Περιοδικά

Santander Art and Law Review
International Journal of Cultural Heritage
International Journal of Heritage Studies
International Journal of Cultural Property

Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι:

Σημειώσεις και διαφάνειες σε ηλεκτρονική μορφή μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας
Συζητήσεις μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας
Διαδικτυακοί σύνδεσμοι

Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης:

Η συνολική ακαδημαϊκή επίδοση των φοιτητών βασίζεται στην αξιολόγηση γραπτής εργασίας, σε διαμορφωτική αξιολόγηση και στην επίδοσή τους στις τελικές εξετάσεις. Η επιτυχία στην ενδιάμεση εργασία δεν αποτελεί προϋπόθεση για τη συμμετοχή τους στις τελικές εξετάσεις. Ο τελικός βαθμός που απονέμεται σε κάθε φοιτητή είναι το άθροισμα των βαθμών που έχει λάβει στην εργασία και στις τελικές εξετάσεις. Τόσο οι εργασίες όσο και οι τελικές εξετάσεις αξιολογούνται στην κλίμακα 0 (πλήρης αποτυχία) έως 100 (απόλυτη επιτυχία). Για να περάσει με επιτυχία το μάθημα, ο φοιτητής πρέπει να εξεταστεί επιτυχώς στις τελικές εξετάσεις. Με λίγα λόγια:

  • Ο βαθμός στην εργασία αντιπροσωπεύει το 20% του τελικού βαθμού του μαθήματος.
  • Ο βαθμός στις δραστηριότητες διαμορφωτικής αξιολόγησης αντιπροσωπεύει το 20% του τελικού βαθμού του μαθήματος.
  • Ο βαθμός στις τελικές εξετάσεις αντιπροσωπεύει το 60% του τελικού βαθμού του μαθήματος.
  • Για να περάσει το μάθημα, ο φοιτητής πρέπει να βαθμολογηθεί με τουλάχιστον 50/100 στις τελικές εξετάσεις.

Επιστροφή
Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας