gr  pdf.png  Περιγράμματα Μαθημάτων
Mέγεθος: 3.3 MB :: Τύπος: Αρχείο PDF

Ακολουθεί η δομή και οι περιγραφές των μαθημάτων:

Ενημέρωση: 16-01-2025

Διαχείριση και Μάρκετινγκ Πολιτιστικής Κληρονομιάς


Διδάσκοντες: Θα ανακοινωθεί
Κωδικός: SCH103
Τύπος: Υποχρεωτικό
Επίπεδο: Μεταπτυχιακό
Γλώσσα: Αγγλικά
Τρόπος Παράδοσης: Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Εξάμηνο: Α΄
ECTS: 7
Ώρες Διδασκαλίας: 2
Αντικειμενικοί Στόχοι - Επιδιωκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:

Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:

  • Επιδεικνύουν γνώση βασικών εννοιών στη διαχείριση και το μάρκετινγκ της πολιτιστικής κληρονομιάς.
  • Εφαρμόζουν στρατηγικές προσεγγίσεις διαχείρισης για τη διατήρηση και την προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς.
  • Αναλύουν τον κοινωνικοοικονομικό αντίκτυπο της πολιτιστικής κληρονομιάς στις τοπικές κοινωνίες.
  • Αναπτύσσουν στρατηγικές μάρκετινγκ για τη βελτίωση της προβολής και της βιωσιμότητας των μνημείων πολιτιστικής κληρονομιάς.
  • Αξιολογούν βιώσιμες πρακτικές για τη διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς και τη διαχείριση των επισκεπτών.
Περιεχόμενο (Syllabus):

1. Εισαγωγή στη Διαχείριση και στο Μάρκετινγκ Πολιτιστικής Κληρονομιάς
2. Βιώσιμη Διαχείριση Πολιτιστικής Κληρονομιάς
3. Ερμηνεία και Εμπλοκή Επισκεπτών στην Πολιτιστική Κληρονομιά
4. Στρατηγικές Μάρκετινγκ για την Πολιτιστική Κληρονομιά
5. Ψηφιακές Τεχνολογίες στο Μάρκετινγκ Πολιτιστικής Κληρονομιάς
6. Προβολή και Ταυτότητα Πολιτιστικής Κληρονομιάς
7. Στρατηγικές Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ για Μνημεία Πολιτιστικής Κληρονομιάς
8. Εκδηλώσεις Πολιτιστικής Κληρονομιάς και Βιωματικό Μάρκετινγκ
9. Μάρκετινγκ για την Πολιτιστική Κληρονομιά στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
10. Τουριστική Ανάπτυξη Πολιτιστικής Κληρονομιάς
11. Διατήρηση Πολιτιστικής Κληρονομιάς και Οικονομική Ανάπτυξη
12. Ηθική και Διλήμματα στη Διαχείριση Πολιτιστικής Κληρονομιάς

Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη:

Απαιτούμενη βιβλιογραφίαs:

  1. Smith, Laurajane. Cultural Heritage Management: A Global Perspective. Routledge, 2019.
  2. Leask, Anna. Marketing Heritage: Archaeology and the Consumption of the Past. Routledge, 2020.
  3. Timmers, Torsten. Cultural Heritage Marketing: A Relationship Marketing Approach. Routledge, 2015.
  4. Bregoli, Ilenia. Sustainable Heritage Management: Marketing Strategies for Cultural Heritage Sites. IGI Global, 2019.

Επιπλέον βιβλιογραφία:

  1. Salazar, Noel B. Envisioning Eden: Mobilizing Imaginaries in Tourism and Beyond. Berghahn Books, 2017.
  2. Richards, Greg, and Alison M. Breakey. Cultural Tourism: Global and Local Perspectives. Routledge, 2019.
  3. Ryan, Chris, and Michael Moles. Managing Cultural Heritage: An International Research Perspective. Routledge, 2018.

Περιοδικά:

  1. International Journal of Heritage Studies
  2. Journal of Cultural Heritage Management and Sustainable Development
  3. Museum Management and Curatorship
  4. Cultural Trends
  5. Journal of Heritage Tourism
  6. International Journal of Arts Management
  7. Journal of Destination Marketing & Management
  8. Journal of Place Management and Development
  9. Journal of Cultural Heritage
  10. Heritage & Society
Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι:

Σημειώσεις και διαφάνειες σε ηλεκτρονική μορφή μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας
Συζητήσεις μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας
Διαδικτυακοί σύνδεσμοι

Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης:

Η συνολική ακαδημαϊκή επίδοση των φοιτητών βασίζεται στην αξιολόγηση γραπτής εργασίας, σε διαμορφωτική αξιολόγηση και στην επίδοσή τους στις τελικές εξετάσεις. Η επιτυχία στην ενδιάμεση εργασία δεν αποτελεί προϋπόθεση για τη συμμετοχή τους στις τελικές εξετάσεις. Ο τελικός βαθμός που απονέμεται σε κάθε φοιτητή είναι το άθροισμα των βαθμών που έχει λάβει στην εργασία και στις τελικές εξετάσεις. Τόσο οι εργασίες όσο και οι τελικές εξετάσεις αξιολογούνται στην κλίμακα 0 (πλήρης αποτυχία) έως 100 (απόλυτη επιτυχία). Για να περάσει με επιτυχία το μάθημα, ο φοιτητής πρέπει να εξεταστεί επιτυχώς στις τελικές εξετάσεις. Με λίγα λόγια:

  • Ο βαθμός στην εργασία αντιπροσωπεύει το 20% του τελικού βαθμού του μαθήματος.
  • Ο βαθμός στις δραστηριότητες διαμορφωτικής αξιολόγησης αντιπροσωπεύει το 20% του τελικού βαθμού του μαθήματος.
  • Ο βαθμός στις τελικές εξετάσεις αντιπροσωπεύει το 60% του τελικού βαθμού του μαθήματος.
  • Για να περάσει το μάθημα, ο φοιτητής πρέπει να βαθμολογηθεί με τουλάχιστον 50/100 στις τελικές εξετάσεις.

Επιστροφή
Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας