Ακολουθεί η δομή και οι περιγραφές των μαθημάτων:
Ακολουθεί η δομή και οι περιγραφές των μαθημάτων:
Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
1. Εισαγωγή στη Διαχείριση και στο Μάρκετινγκ Πολιτιστικής Κληρονομιάς
2. Βιώσιμη Διαχείριση Πολιτιστικής Κληρονομιάς
3. Ερμηνεία και Εμπλοκή Επισκεπτών στην Πολιτιστική Κληρονομιά
4. Στρατηγικές Μάρκετινγκ για την Πολιτιστική Κληρονομιά
5. Ψηφιακές Τεχνολογίες στο Μάρκετινγκ Πολιτιστικής Κληρονομιάς
6. Προβολή και Ταυτότητα Πολιτιστικής Κληρονομιάς
7. Στρατηγικές Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ για Μνημεία Πολιτιστικής Κληρονομιάς
8. Εκδηλώσεις Πολιτιστικής Κληρονομιάς και Βιωματικό Μάρκετινγκ
9. Μάρκετινγκ για την Πολιτιστική Κληρονομιά στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
10. Τουριστική Ανάπτυξη Πολιτιστικής Κληρονομιάς
11. Διατήρηση Πολιτιστικής Κληρονομιάς και Οικονομική Ανάπτυξη
12. Ηθική και Διλήμματα στη Διαχείριση Πολιτιστικής Κληρονομιάς
Απαιτούμενη βιβλιογραφίαs:
Επιπλέον βιβλιογραφία:
Περιοδικά:
Σημειώσεις και διαφάνειες σε ηλεκτρονική μορφή μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας
Συζητήσεις μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας
Διαδικτυακοί σύνδεσμοι
Η συνολική ακαδημαϊκή επίδοση των φοιτητών βασίζεται στην αξιολόγηση γραπτής εργασίας, σε διαμορφωτική αξιολόγηση και στην επίδοσή τους στις τελικές εξετάσεις. Η επιτυχία στην ενδιάμεση εργασία δεν αποτελεί προϋπόθεση για τη συμμετοχή τους στις τελικές εξετάσεις. Ο τελικός βαθμός που απονέμεται σε κάθε φοιτητή είναι το άθροισμα των βαθμών που έχει λάβει στην εργασία και στις τελικές εξετάσεις. Τόσο οι εργασίες όσο και οι τελικές εξετάσεις αξιολογούνται στην κλίμακα 0 (πλήρης αποτυχία) έως 100 (απόλυτη επιτυχία). Για να περάσει με επιτυχία το μάθημα, ο φοιτητής πρέπει να εξεταστεί επιτυχώς στις τελικές εξετάσεις. Με λίγα λόγια: